Τοτός

 
 Κάποια στιγμή ο Τοτός μπαίνει απότομα, χωρίς να χτυπήσει, στο δωμάτιο των
 γονιών του και βλέπει τον πατέρα του στην άκρη του κρεβατιού να προσπαθεί να
 βάλει ένα προφυλακτικό.
 
 
 
 Ο πατέρας του τρομάζει, ντρέπεται και για να κάνει ότι, δήθεν, δεν τρέχει
 τίποτα, γλιστράει γρήγορα απ το κρεβάτι και κάνει ότι, δήθεν, ψάχνει κάτω απ
 το κρεβάτι.
 
 
 
 Αλλά ο Τοτός απτόητος…
 
 
 
 – Τι κάνεις εκεί μπαμπά;
 
 
 
 – Να μωρέ, αποκρίνεται ο δικός του,…νο.. νομίζω ότι είδα ένα ποντίκι και
 ήθελα να…
 
 
 
 – Τι να το γαμήσεις;;;
 
 
 
 
 —————————————————
 
 
 
 Η δασκάλα ζητάει από τους μαθητές να γράψουν για κάτι πολύ ασυνήθιστο που
 τους συνέβη πρόσφατα. Και μετά, ένας ένας, το διαβάζουν. Έρχεται και η σειρά
 του Τοτού:…
 
 
 
 -Την περασμένη βδομάδα ο μπαμπάς μου έπεσε μέσα στο πηγάδι που έχουμε στον
 κήπο.
 
 
 
 Δασκάλα:
 
 
 
 -Χριστός κι Απόστολος! Ελπίζω να είναι καλά!
 
 
 
 -Μάλλον είναι… Από χθες σταμάτησε να ζητάει βοήθεια.
 
 
 
 
 —————————————————
 
 
 
 Ξεκινά το μάθημα της Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης στην 6η δημοτικού.
 
 
 
 Αρχίζει η δασκάλα:
 
 
 
 – Που λέτε παιδιά, μεταξύ σας υπάρχουν και κοριτσάκια και αγοράκια…
 
 
 
 – Κυρία! κυρία! πετάγεται ο Τοτός.
 
 
 
 – Σώπα Τοτό… μισό λεπτό! Λοιπόν τα αγοράκια κάποια ημέρα θα γίνουν άντρες
 και τα κοριτσάκια γυναίκες!
 
 
 
 – Κυρία κυρία! ξαναπετάγεται ο Τοτός.
 
 
 
 – Σώπα Τοτό!!! Όταν λοιπόν τα κοριτσάκια γίνουν γυναίκες…
 
 
 
 – Κυρία κυρία! επαναλαμβάνει ο Τοτός.
 
 
 
 – Ε…ΛΕΓΕ ΡΕ ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ!
 
 – Όσοι έχουμε γαμήσει να πάμε έξω για μπάσκετ;
 
 
 
 
 —————————————————
 
 
 
 Στο σχολείο λέγανε ποιήματα και είπε η δασκάλα στον Τοτό να πει και αυτός
 ένα και ο Τοτός άρχισε:
 
 
 
 – Καθόμουνα στην αμμουδιά και έσπαγα καρύδια και ερχότανε η θάλασσα και μου
 βρέχε τα…
 
 
 
 Η δασκάλα έντρομη:
 
 
 
 – Μη Τοτό, μην το πεις.
 
 
 
 Και ο Τοτός:
 
 
 
 – Καθόμουνα στην αμμουδιά και έσπαγα καρύδια και ερχότανε η θάλασσα και μου
 βρέχε τα…
 
 
 
 Η δασκάλα:
 
 
 
 – Μη Τοτό, μην το συνεχίσεις.
 
 
 
 Και ο Τοτός απτόητος:
 
 
 
 – Καθόμουνα στην αμμουδιά και έσπαγα καρύδια και ερχότανε η θάλασσα και μου
 βρέχε τα πόδια.
 
 
 
 Η δασκάλα:
 
 
 
 – Γιατί τα πόδια Τοτό;
 
 
 
 Και ο Τοτός:
 
 
 
 – Αφού δεν έφτανε τα αρχίδια!
 
 
 
 
 —————————————————
 
 Στο σχολείο η δασκάλα λέει στα παιδάκια:
 
 
 
 – Αύριο θέλω να μου φέρετε ένα μικρό ζωάκι.
 
 
 
 Όλα τα παιδάκια την άλλη μέρα φέρνουν από ένα ζωάκι, άλλο φέρνει ένα μικρό
 σκυλάκι, άλλο φέρνει ένα μικρό γατάκι και ο Τοτός έχει φέρει ένα μικρό
 σπιρτόκουτο.
 
 
 
 – Τι είναι αυτό Τοτέ;
 
 
 
 – Αυτό κυρία έχει μέσα ένα μικρό ζωάκι που μας ζητήσατε!
 
 
 
 – Τι ζωάκι είναι αυτό; Για να το δω.
 
 
 
 – Ναι κυρία αλλά πρέπει να φέρετε μεγενθυτικό φακό!
 
 
 
 Παίρνει η δασκάλα μεγενθυτικό φακό και βλέπει ένα πολύ μικρό εντομάκι να
 κουνάει τα ποδαράκια του.
 
 – Τι ζωάκι είναι αυτό Τοτέ; τον ρωτάει η δασκάλα.
 
 
 
 – Μάγκουρας, κυρία!
 
 
 
 – Καλά βρε Τοτέ και πού τον βρήκες τον Μάγκουρα;
 
 
 
 – Στα αρχίδια του παππού μου!
 
 
 
 Η δασκάλα δαγκώνεται, θυμώνει και για να κάνει τη ζωή του Τοτού δύσκολη,
 ζητάει από όλα τα παιδάκια να τις φέρουν την άλλη μέρα ένα πιο μικρό ζωάκι.
 
 
 
 Όλα τα παιδάκια φέρνουν ένα πιο μικρό ζωάκι, άλλο ένα χαμστεράκι, άλλο ένα
 μυρμηγκάκι, ο Τοτός έχει φέρει πάλι ένα σπιρτόκουτο.
 
 Το βλέπει η δασκάλα και ρωτάει πάλι τον Τοτό:
 
 
 
 – Τι είναι αυτό Τοτέ; Μπορώ να το δω;
 
 
 
 – Μάλιστα κυρία, αλλά πρέπει να φέρετε μικροσκόπιο.
 
 
 
 Φέρνει η δασκάλα μικροσκόπιο και βλέπει ένα απίστευτα μικρό έντομο να
 κουνάει τα ποδαράκια του.
 
 
 
 – Τι είναι αυτό Τοτέ;;;
 
 
 
 – Ο Λιάγκουρας κυρία!
 
 
 
 – Καλά βρε Τοτέ και πού τον βρήκες τον Λιάγκουρα;
 
 
 
 – Στα αρχίδια του Μάγκουρα!
 
 
 
 
 ——————————————
 
 
 
 Μία μέρα, στην τάξη του Τοτού, εμφανίστηκε ο τοπικός επιθεωρητής ο οποίος
 θέλοντας να διαπιστώσει το πόσο καλή δουλειά γίνεται στο σχολείο, είπε στην
 δασκάλα να κάνει ένα τεστ νοημοσύνης στα παιδιά.
 
 
 
 Έτσι, η δασκάλα σκέφτεται λίγο και καταλήγει σε ένα βιαστικό τεστ. Σηκώνεται
 από την καρέκλα της και λέει στην τάξη:
 
 
 
 – Ποιο παιδάκι θα μου πει πώς μπορούμε να βάλουμε μία τρύπα μέσα σε μια άλλη
 τρύπα;
 
 
 
 Με το που ακούγεται η λέξη “τρύπα” όλα τα βλέμματα στρέφονται προς τον Τοτό,
 ο οποίος όμως δείχνει να βρίσκεται σε βαθιά σκέψη. Ενώ όλοι περιμένουν να
 πει κάτι ο Τοτός, πετάγεται η Ελενίτσα…
 
 
 
 – Κυρία, κυρία, κυρία…
 
 
 
 – Ναι Ελενίτσα, λέει η δασκάλα απευθύνοντάς της το λόγο.
 
 – Να.. έτσι, λέει η Ελενίτσα και ενώνοντας τους δείκτες και τους αντίχειρές
 της, τοποθετεί την εικονική αυτή τρύπα γύρω από το στόμα της.
 
 
 
 – Μπράβο Ελενίτσα, λέει η δασκάλα.. ήταν πολύ ευρηματικό.. ποιο παιδάκι θα
 μου πει τώρα πώς να βάλουμε δύο τρύπες σε μια τρύπα;
 
 
 
 Το βλέμμα όλων ξαναπέφτει στον Τοτό, ο οποίος όμως μουρμουρίζει επιθετικά,
 χωρίς να γίνεται κατανοητός…
 
 – Κυρία, κυρία, κυρία… ξαναπετάγεται η Ελενίτσα!
 
 
 
 – Ναι Ελενίτσα;
 
 
 
 – Να.. έτσι.. και τοποθετεί ξανά την εικονική τρύπα στο πρόσωπό της.. αυτή
 τη φορά πάνω από τα ρουθούνια της.
 
 
 
 – Μπράβο Ελενίτσα.. την επαινεί ξανά η δασκάλα..
 
 Ο Τοτός στο μεταξύ είχε αρχίσει να αφρίζει. Δεν ήταν δυνατόν να του την
 “έμπαινε” έτσι η Ελενίτσα… Μετά από λίγο ακολουθεί και τρίτη, πιο
 εξελιγμένη ερώτηση…
 
 
 
 – Ποιο παιδάκι θα μου πει, πώς να βάλουμε 3 τρύπες σε μια τρύπα αυτή τη
 φορά;
 
 
 
 Ο Τοτός κοντεύει να σκάσει, γιατί και αυτή τη φορά δεν έχει απάντηση.. Ενώ
 ξαναπετάγεται η Ελενίτσα…
 
 
 
 – Κυρία, κυρία, κυρία…
 
 
 
 – Ναι Ελενίτσα…;
 
 
 
 – Να έτσι, και αυτή τη φορά βάζει την εικονική τρύπα πάνω από το στόμα της
 και τα ρουθούνια της…
 
 
 
 – Συγχαρητήρια Ελενίτσα, λέει η δασκάλα, είσαι πολύ έξυπνη…
 
 Έξαλλος πλέον ο Τοτός πετάγεται και λέει στην δασκάλα…
 
 
 
 – Εγώ κυρία, μπορώ να βάλω 9 τρύπες σε μία τρύπα…
 
 – Πώς θα το κάνεις αυτό Τοτέ;.. εκφράζει την απορία της η δασκάλα..
 
 
 
 – Θα βάλω μια φλογέρα στον κώλο της Ελενίτσας!
 
 
 
 
 ——————————–
 
 
 
 O Τοτός είναι στο σαλόνι και παίζει με το τρενάκι του, η μαμά στην κουζίνα
 κάνει δουλειές. Τσαφ τσουφ το τρενάκι, κάνει μια διαρκή φασαρία. Σε κάποια
 στιγμή σταματάει και ακούγεται ο μικρός:
 
 
 
 -“Όσοι παπάρες θέλουν να κατέβουν, να τσακιστούν γιατί αυτή η κωλοστάση
 είναι η τελευταία. Όσοι μαλ..ες θέλουν να ανέβουν να το κάνουν γρήγορα για
 να αναχωρήσει καμιά ώρα η γαμ..νη η αμαξοστοιχία.”
 
 
 
 Τα ακούει αυτά η μαμά, κρανιοεγκεφαλίζεται, τρέχει στο σαλόνι, πιάνει τον
 Τοτό από το αυτί και του λέει:
 
 
 
 -“Πήγαινε αμέσως στο δωμάτιο σου και κάτσε μέσα για δυο ώρες τιμωρία. Μετά
 θα βγεις και θα παίξεις μόνο αν μιλάς καλά!”
 
 
 
 Πηγαίνει ο Τοτός στο δωμάτιο και μετά από κανά δίωρο επιστρέφει. Κάθεται και
 πάλι, και βάζει μπρος το τρενάκι. Τσαφ τσουφ,τσαφ τσουφ για λίγη ώρα σε
 κάποια στιγμή σταματάει.
 
 
 
 -“Όσοι επιβάτες επιθυμούν να αποβιβαστούν παρακαλούνται να ελέγξουν ότι δεν
 ξέχασαν καμία από τις αποσκευές τους και ευχόμαστε να είχαν καλό και
 ξεκούραστο ταξίδι. Οι επιβάτες που επιθυμούν να επιβιβαστούν να τοποθετήσουν
 και να ασφαλίσουν τις αποσκευές τους πάνω από τη θέση τους, υπενθυμίζουμε
 ότι απαγορεύεται το κάπνισμα και τους ευχόμαστε ένα καλό ταξίδι.”
 
 
 
 Η μαμά ακούει περήφανη για τις παιδαγωγικές τις ικανότητες από την κουζίνα
 και χαμογελάει. Ο Τοτός συνεχίζει:
 
 
 
 -“Α, και όσοι θέλουν να διαμαρτυρηθούν για τη δίωρη καθυστέρηση, να
 απευθυνθούν στην καριόλα στην κουζίνα!”